Till innehållet

2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

Fler nyheter

2021-06-07

FINSAM i Malmö satsar på kampanj och investerar i tre nya projekt.

Styrelsen i FINSAM i Malmö har sammanträtt den 4/6 och protokollet är nu underskrivet. Bland annat beslutades om en…

2021-06-07

Regionalt nätverk FINSAM pratar AF och digital signering

Idag träffades det regionala nätverket i Skåne som numera är fullständigt med chefer i alla förbund.

2021-06-04

Styrelsemöte FINSAM i Malmö

Idag har FINSAM i Malmö sitt sista styrelsemöte innan sommaren. Följande står på dagordningen.

2021-06-04

Malmökraften bjuder in FINSAM i Malmö till samtal

Idag träffas projektledningen i Malmökraften och FINSAM i Malmö för att bland annat diskutera arbetet med målstyrnin…

2021-06-04

Tjänstedesign på Make it work

Utredaren på FINSAM i Malmö har intervjuat deltagare på Make it Work i syfte att bland annat se om det finns bättre…

Om Finsam

FINSAM i Malmö är ett finansiellt samordningsförbund inom rehabiliteringsområdet. Förbundet bildades 2007 och ägs av Malmö stad, Försäkringskassan Malmö, Region Skåne och Arbetsförmedlingen Malmö.

Kontakt

  • FINSAM i Malmö
  • World Trade Center
  • Skeppsgatan 19
  • 211 11 Malmö

Hitta hit