Till innehållet

2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

Fler nyheter

2021-06-22

Vet Ni! sprider erfarenheter av att podda via film

FINSAM i Malmö har sedan 2019 spelat in 60 avsnitt av podden Vet Ni! Sammanlagt har 3840 lyssningar skett och antale…

2021-06-21

FINSAM i Malmö följer kollektivavtal gällande tjänstepensioner som erbjuds medarbetare

Förmånskollen är en genomlysning av förmåner och rutiner som KPA erbjuder. Syftet är att på ett övergripande sätt på…

2021-06-18

Finsam kopplar samman Arbetsförmedlingen och Funktionsstödsförvaltningen

Efter en beställning från en enhet inom Funktionsstödsförvaltningen har ett digitalt möte genomförts mellan en sekti…

2021-06-18

Styrgrupp FRAM

Den sista styrgruppen för FRAM innan sommaren har följande dagordning.

2021-06-17

Styrgrupp Avanti 2.0

Styrgruppen för Avanti 2.0 träffades idag.

Om Finsam

FINSAM i Malmö är ett finansiellt samordningsförbund inom rehabiliteringsområdet. Förbundet bildades 2007 och ägs av Malmö stad, Försäkringskassan Malmö, Region Skåne och Arbetsförmedlingen Malmö.

Kontakt

  • FINSAM i Malmö
  • World Trade Center
  • Skeppsgatan 19
  • 211 11 Malmö

Hitta hit