Till innehållet

2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

Fler nyheter

2024-02-13

Nationell introduktionsutbildning kring finansiell samordning

Nationella rådet kommer under året genomföra fyra utbildningstillfällen kring finansiell samordning utifrån lagen om…

2024-02-12

FINSAM i Malmö utsedd till ständig sekreterare för styrgruppen för LÖK gemensamma insatser

Den lokala överenskommelsen (LÖK) för gemensamma insatser ska tillse att genom samverkan förbättra kompetensförsörj…

2024-02-09

Styrelsemöte FINSAM i Malmö

Idag hölls styrelsemöte i FINSAM i Malmö.

2024-02-08

Styrelsemöte FINSAM i Malmö

Imorgon håller FINSAM i Malmö sitt första styrelsemöte för året.

2024-02-06

Insikts slutrapport läggs upp på arbetsförmedlingens intranät

Insikt var ett projekt som under 2023 som syftade till att undersöka varför Malmöbor fastnar i mångårig arbetslöshet…

Om Finsam

FINSAM i Malmö är ett finansiellt samordningsförbund inom rehabiliteringsområdet. Förbundet bildades 2007 och ägs av Malmö stad, Försäkringskassan Malmö, Region Skåne och Arbetsförmedlingen Malmö.

Kontakt

  • FINSAM i Malmö
  • World Trade Center
  • Skeppsgatan 19
  • 211 11 Malmö

Hitta hit