Till innehållet

2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

Fler nyheter

2024-05-22

FINSAM i Malmö bjuds in till workshop med EBB i Malmö stad

Uppföljande workshop rörande verksamhetsutveckling på socialförsäkringsområdet kommer att ske idag på eftermiddagen…

2024-05-22

Utebliven etablering SFI lider mot sitt slut

FINSAM-projektet Utebliven etablering har pågått i snart tre år, och lider nu mot sitt slut. Utifrån detta bjuder pr…

2024-05-21

BOOST och FINSAM i Malmö diskuterar gemensamma utmaningar i Malmö

BOOST i Malmö har sökt upp FINSAM i Malmö för en diskussion kring gemensamma utmaningar i Malmö.

2024-05-21

Inför arbetet med förslag till förändringar i lagen om finansiell samordning

Försäkringskassan har fått i uppdrag av regeringen att analysera behovet av ändringar i lagen (2003:1210) om finansi…

2024-05-20

Presentation av FACT i Malmö för Stockholms stads samordningsförbund

Idag presenterade sektionschef från Malmö stad arbetet som görs i FACT teamen inom psykosmottagningarna i Malmö stad…

Om Finsam

FINSAM i Malmö är ett finansiellt samordningsförbund inom rehabiliteringsområdet. Förbundet bildades 2007 och ägs av Malmö stad, Försäkringskassan Malmö, Region Skåne och Arbetsförmedlingen Malmö.

Kontakt

  • FINSAM i Malmö
  • World Trade Center
  • Skeppsgatan 19
  • 211 11 Malmö

Hitta hit