Till innehållet

2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

Fler nyheter

2024-11-25

Äntligen måndag - arbetsmarknad för alla

Välkommen till en inspirerande och praktiknära föreläsning om arbetsmarknadsinriktad stöd med fokus på vägledning so…

2024-11-22

Årets sista styrelsemöte

FINSAM i Malmö håller årets sista styrelsemöte idag

2024-11-21

Workshop samsjuklighetsutredningen

FINSAM i Malmö har blivit inbjudna till att få lov att jobba med den ledningsgrupp som har ansvar för att inleda arb…

2024-11-21

Kryddgårdenmodellens sista styrgruppsmöte för året

Kryddgårdenmodellen har under 3 år byggt grunden för en modell till fördjupad samverkan mellan den offentliga primär…

2024-11-20

Omvärldsbevakning tal till text

FINSAM i Malmö har följt Funktionstödsförvaltningens tankar kring att arbeta med effektiv resursanvändning genom AI…

Om Finsam

FINSAM i Malmö är ett finansiellt samordningsförbund inom rehabiliteringsområdet. Förbundet bildades 2007 och ägs av Malmö stad, Försäkringskassan Malmö, Region Skåne och Arbetsförmedlingen Malmö.

Kontakt

  • FINSAM i Malmö
  • World Trade Center
  • Skeppsgatan 19
  • 211 11 Malmö

Hitta hit