Till innehållet

2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

Fler nyheter

2018-10-23

Referensgrupp på Tramadol Maria Malmö

Presentation av resultaten så här långt och planering och tankar kring insatsens inriktning för 2019 gjordes.

2018-10-19

Styrelsemöte FINSAM i Malmö

Den 19/10 hade FINSAM i Malmö styrelsemöte

2018-10-19

Kunddriven verksamhetsutveckling avslutas

Projekt Kunddriven verksamhetsutveckling är ett samverkansprojekt mellan Försäkringskassan och Arbetsförmedlingen dä…

2018-10-18

Hantverket i Samordningsförbunden

Ett arbete med att fördjupa kunskapen om hantverket att jobba i samordningsförbund har gjorts. Ta del av slutsatsern…

2018-10-17

Förbundschefsdagar i Stockholm

Den 16-17 arrangerade Nationella rådet de årliga förbundschefsdagarna.

Om Finsam

FINSAM i Malmö är ett finansiellt samordningsförbund inom rehabiliteringsområdet. Förbundet bildades 2007 och ägs av Malmö stad, Försäkringskassan Malmö, Region Skåne och Arbetsförmedlingen Malmö.

Kontakt

  • FINSAM i Malmö
  • World Trade Center
  • Skeppsgatan 19
  • 211 11 Malmö

Hitta hit