Till innehållet

2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

Fler nyheter

2020-08-13

Arbetet med ansökan kring en ny insats för personer med psykisk ohälsa rullar vidare

Idag träffades ansvarig projektgrupp från Malmö stad och diskuterade första utkastet på en ansökan om att driva ett…

2020-08-05

Ny förbundschef i FINSAM Mittskåne

Den nye förbundschefen för FINSAM Mittskåne besökte idag FINSAM i Malmö och diskuterade frågor kring Samordningsförb…

2020-06-26

Sommaren på FINSAM i Malmö

Vi på FINSAM i Malmö vill tacka alla våra samarbetspartners för en intensiv vår och vill samtidigt informera om våra…

2020-06-25

Utvärdering påbörjad av Malmökraften

Utvärderingen av Malmökraften är upphandlad och klar. Den första fasen att beskriva nuläge är igång med intervjuer…

2020-06-25

Malmö stad och Arbetsförmedlingen diskuterar samarbete

Malmö stad och Arbetsförmedlingen träffades idag och diskuterade samarbete genom FINSAM finansiering.

Om Finsam

FINSAM i Malmö är ett finansiellt samordningsförbund inom rehabiliteringsområdet. Förbundet bildades 2007 och ägs av Malmö stad, Försäkringskassan Malmö, Region Skåne och Arbetsförmedlingen Malmö.

Kontakt

  • FINSAM i Malmö
  • World Trade Center
  • Skeppsgatan 19
  • 211 11 Malmö

Hitta hit