Till innehållet

2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

Fler nyheter

2021-01-07

FINSAM i Malmö under 2021

Styrelsen i FINSAM i Malmö har tagit fram följande verksamhetsplan som förbundet kommer jobba efter 2021.

2020-12-17

God Jul och gott nytt år

FINSAM i Malmö kommer ha följande öppettider under helgerna.

2020-12-17

Om tro kan förflytta berg vad kan då kunskap göra?

Vaeksthusets forskningscenter rullar vidare med "Om tro kan förflytta berg vad kan då kunskap göra?". Imorgon presen…

2020-12-17

AVANTi 2.0 styrgrupp

Idag har Avanti 2.0 sin första styrgrupp.

2020-12-16

Samordningsförbunden i storstäderna träffas kring rapport om arbetslöshet

Samordningsförbunden i Stockholm, Göteborg, Malmö och Uppsala träffades idag via Teams och fick en dragning av en ra…

Om Finsam

FINSAM i Malmö är ett finansiellt samordningsförbund inom rehabiliteringsområdet. Förbundet bildades 2007 och ägs av Malmö stad, Försäkringskassan Malmö, Region Skåne och Arbetsförmedlingen Malmö.

Kontakt

  • FINSAM i Malmö
  • World Trade Center
  • Skeppsgatan 19
  • 211 11 Malmö

Hitta hit