Till innehållet

2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

Fler nyheter

2025-08-21

Planering av gemensam satsning på kunskapshöjning kring psykisk hälsa

Samordningsförbunden i Malmö, Skåne Nordost och Helsingborg har valt att gemensamt satsa på en seminarieserie kring…

2025-08-19

Ledningsgrupp samsjuklighet startar upp

Höstens arbete med samsjuklighetsutredningen startade upp idag med en ledningsgrupp

2025-08-19

Tre samordningsförbund erbjuder stöd med arbete kring samsjuklighet

Idag träffade förbundschef på FINSAM i Malmö Hälso- och sjukvårdsstrateg, Region Skåne och strateg på Skånes kommune…

2025-08-18

Pilot för kartläggning av inskrivna på Ekonomiskt bistånd

FINSAM i Malmö blev i våras kontaktad av enhetschef för ekonomiskt bistånd och enhetschef på arbetsmarknadsavdelning…

2025-07-24

Sommaren 2025 på FINSAM i Malmö

Under sommaren kommer FINSAM i Malmö vara öppet följande tider.

Om Finsam

FINSAM i Malmö är ett finansiellt samordningsförbund inom rehabiliteringsområdet. Förbundet bildades 2007 och ägs av Malmö stad, Försäkringskassan Malmö, Region Skåne och Arbetsförmedlingen Malmö.

Kontakt

  • FINSAM i Malmö
  • World Trade Center
  • Skeppsgatan 19
  • 211 11 Malmö

Hitta hit