Till innehållet

2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

Fler nyheter

2025-09-24

Samordningsförbunden Skellefteå Norsjö, Klarälvdalens och FINSAM i Malmö jobbar ihop kring förbundschefsdagarna

Samordningsförbunden Skellefteå Norsjö, Klarälvdalens och FINSAM i Malmö har blivit ombedda av Nationella rådet att…

2025-09-23

FINSAM i Malmö leder planeringsdag för Kryddgårdenmodellen

Styrgruppen för Kryddgårdenmodellen har bett FINSAM i Malmö att leda en planeringsdag med syftet att samla ihop arbe…

2025-09-22

Malmökraften kör beslutsgrupp

Idag hade Malmökraften beslutsgrupp på Nobelvägen. Följande stod på dagordningen:

2025-09-22

REKO håller årlig styrgruppsträff

REKO samarbetet har pågått sedan 2017 mellan Försäkringskassan och Vuxenpsykiatrin Malmö/Trelleborg med stöd av FINS…

2025-09-18

Samtal om uppstart av aktiviteter för personer i behov av stöd

Lunds kommun har kontaktat FINSAM i Malmö för att ta del av erfarenheter kring att driva meningsfulla aktiviteter fö…

Om Finsam

FINSAM i Malmö är ett finansiellt samordningsförbund inom rehabiliteringsområdet. Förbundet bildades 2007 och ägs av Malmö stad, Försäkringskassan Malmö, Region Skåne och Arbetsförmedlingen Malmö.

Kontakt

  • FINSAM i Malmö
  • World Trade Center
  • Skeppsgatan 19
  • 211 11 Malmö

Hitta hit