Till innehållet

2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

Fler nyheter

2024-10-22

Finsamsnack -verksamhetsplan 2025

Verksamhetsplanerna inför 2025 är i full gång att skrivas. Utifrån detta har FINSAM i Malmö i år valt att blicka ut…

2024-10-17

Uppdrag på Försäkringskassan

Med start under hösten 2023 har utredaren på Finsam i Malmö genomfört tre uppdrag åt Försäkringskassan. Igår (17/10)…

2024-10-15

Utbyte av nuläge med samverkansansvarig på Försäkringskassan

Idag träffar FINSAM i Malmö samverkansansvarig på Försäkringskassan som är ansvarig för FINSAM i Skåne/Blekinge. På…

2024-10-08

Årets femte styrelsemöte

FINSAM i Malmö håller årets femte styrelsemöte den 18/10. Följande står på dagordningen:

2024-10-08

Arbetsmarknads- och näringslivsdagarna

I år kommer FINSAM i Malmö besöka Arbetsmarknads– och näringslivsdagarna där temat är "Från bidrag till jobb – idag…

Om Finsam

FINSAM i Malmö är ett finansiellt samordningsförbund inom rehabiliteringsområdet. Förbundet bildades 2007 och ägs av Malmö stad, Försäkringskassan Malmö, Region Skåne och Arbetsförmedlingen Malmö.

Kontakt

  • FINSAM i Malmö
  • World Trade Center
  • Skeppsgatan 19
  • 211 11 Malmö

Hitta hit