Till innehållet

2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

Fler nyheter

2025-06-03

Styrelsemöte FINSAM i Malmö juni 2025

Följande står på dagordningen på vårens sista styrelsemöte i FINSAM i Malmö:

2025-06-03

LÖK gemensamma insatser avslutar workshopserie kring yrkesutbildningar

LÖK gemensamma insatser har som mål under året att jobba med att vägledningsprocesser i olika verksamheter behöver g…

2025-06-02

Styrgrupp Kryddgårdenmodellen juni

Vårens sista styrgrupp innehöll följande dagordning:

2025-05-30

VET Ni!! Stockholmskraften sprids på Arbetsförmedlingens hemsida

Som en del i arbetet med att sprida information om Halmstadkraften, Stockholmskraften och Malmökraftens arbete spela…

2025-05-28

Samstart har slutkonferens i Helsingborg

Efter tre år går nu arbetsförmedlingens satsning, via ESF, Samstart i mål med en slutkonferens. FINSAM i Malmö blev…

Om Finsam

FINSAM i Malmö är ett finansiellt samordningsförbund inom rehabiliteringsområdet. Förbundet bildades 2007 och ägs av Malmö stad, Försäkringskassan Malmö, Region Skåne och Arbetsförmedlingen Malmö.

Kontakt

  • FINSAM i Malmö
  • World Trade Center
  • Skeppsgatan 19
  • 211 11 Malmö

Hitta hit