Till innehållet

2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

Fler nyheter

2021-06-14

SUS nätverket diskuterar stöd till referensgrupp

FINSAM i Malmö har blivit inbjudna att delta i referensgrupp för framtagande av nytt rapporteringssystem som Försäkr…

2021-06-08

FINSAM i Malmö stödjer satsning kring sociala remisser via kultur på recept

FINSAM stödjer en samarbetssatsning kring sociala remisser via kultur på recept där kompetenscentrum för primärvårde…

2021-06-08

Finsam i Malmö satsar på samordning inom utbildning

Finsam i Malmö satsar på samordning mellan vuxenutbildningen, Arbetsmarknads-och socialförvaltningen, Region Skåne o…

2021-06-08

FINSAM i Malmö investerar i samarbete mellan primärvården och Malmö stad

FINSAM i Malmö investerar i samarbete mellan primärvården och Malmö stad i syfte att skapa effektiva planeringsproce…

2021-06-07

FINSAM i Malmö satsar på kampanj och investerar i tre nya projekt.

Styrelsen i FINSAM i Malmö har sammanträtt den 4/6 och protokollet är nu underskrivet. Bland annat beslutades om en…

Om Finsam

FINSAM i Malmö är ett finansiellt samordningsförbund inom rehabiliteringsområdet. Förbundet bildades 2007 och ägs av Malmö stad, Försäkringskassan Malmö, Region Skåne och Arbetsförmedlingen Malmö.

Kontakt

  • FINSAM i Malmö
  • World Trade Center
  • Skeppsgatan 19
  • 211 11 Malmö

Hitta hit