Till innehållet

2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

Fler nyheter

2022-03-16

Styrgrupp Malmökraften

Idag diskuterade styrgruppen för Malmökraften förutsättningar inför ett fortsatt samarbete efter 2022 kring de erfar…

2022-03-16

Styrelseprotokoll underskrivet

Styrelseprotokollet från det senaste styrelsemötet i FINSAM i Malmö är nu underskrivet.

2022-03-15

Dialog kring återrapportering till regeringen av samordningsförbundens verksamhet

Försäkringskassan samlar varje år in information från bland annat SUS och återrapporterar hur det gått för den finan…

2022-03-14

Malmökraften möter norska NAV

Idag mötte projektledningen och FINSAM företrädare för norska NAV inför ett eventuellt utbyte i höst.

2022-03-14

Arbetsgrupp REKO

Överenskommelsen mellan Försäkringskassan och Vuxenpsykiatrin Malmö/Trelleborg om samarbete fortsätter och idag trä…

Om Finsam

FINSAM i Malmö är ett finansiellt samordningsförbund inom rehabiliteringsområdet. Förbundet bildades 2007 och ägs av Malmö stad, Försäkringskassan Malmö, Region Skåne och Arbetsförmedlingen Malmö.

Kontakt

  • FINSAM i Malmö
  • World Trade Center
  • Skeppsgatan 19
  • 211 11 Malmö

Hitta hit