Till innehållet

2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

Fler nyheter

2022-10-06

Fördjupningsföreläsning om BIP med utgångspunkt från ett ledarperspektiv

Idag genomfördes en föreläsning med titeln "Tilltron till individets jobchans - fra ett ledelses perspektiv". Förelä…

2022-10-06

Malmökraften besöker NAV i Norge

I veckan har 31 st medarbetare på Malmökraften besökt NAV i Lilleström I Norge för att lära sig mer om hur de i Norg…

2022-10-03

Arbetsgrupp REKO

Idag träffades arbetsgruppen för REKO samarbetet.

2022-10-03

FINSAM med i LÖK gemensamma insatser.

LÖK gemensamma insatser träffas idag och diskuterar bland annat hur jobbspåren går under hösten.

2022-09-30

SUS nätverket diskuterar uppföljning FINSAM

I samband med utvecklingen av det nya uppföljningssystemet kom det fram från Försäkringskassan att det finns brister…

Om Finsam

FINSAM i Malmö är ett finansiellt samordningsförbund inom rehabiliteringsområdet. Förbundet bildades 2007 och ägs av Malmö stad, Försäkringskassan Malmö, Region Skåne och Arbetsförmedlingen Malmö.

Kontakt

  • FINSAM i Malmö
  • World Trade Center
  • Skeppsgatan 19
  • 211 11 Malmö

Hitta hit